En Midsommarnatts Drm

En Midsommarnatts Drm吉他谱 En Midsommarnatts Drm吉他谱 En Midsommarnatts Drm吉他谱 En Midsommarnatts Drm吉他谱 En Midsommarnatts Drm吉他谱 En Midsommarnatts Drm吉他谱 En Midsommarnatts Drm吉他谱 En Midsommarnatts Drm吉他谱 En Midsommarnatts Drm吉他谱 En Midsommarnatts Drm吉他谱 En Midsommarnatts Drm吉他谱

标题:En Midsommarnattsdr鰉

节拍:Moderate ♩ = 165

和弦:G Am C D

音轨:
  1. Gitarr - 大钢琴 Acoustic Grand Piano
  2. S錸g - 钢弦吉他 Acoustic Guitar(steel)
  3. Slagverk - 敲击乐器
注释:Johnny var Evas hj鋜ta--s l錱ahan var solen n鋜det dagashan var parken n鋜 det v錼asoch vi satt pgr鋝et som v鋢te i takt medhimlenb鋘gen drog f鰎bisenb鋘gentr錶ar 鋘 Johnnydu och jag borde st--arta upp ettband och l錿a det ex--plodera iskyn det 鋜sv錼t att integr錿a n鋜 jagt鋘ker p oss tvnu f鰎 duf鰎 du var solsken--et och jagvar ens--samJohnny med amfeta--minetsatte mig ibaks鋞etoch tog mig p enturradion varp"kan du digga det 鋜 loco-motionf鰎 mycket revolution"Johnny jaggillar digdu har ett svart moln鰒er digoch vi red p Malm ci--ty m錸dag mo--rgon, femton bilarfemton ra--stl鰏a truck--chauff鰎er freaking do--ktorer, tjugofem ko--nstaplar i gat--h鰎--nen och duvar solsken--etJohnnyjag var ens--amdu var solske--etJohnnyjag var ens--amn鋜 jag h鰈l p att dr--unknat鋘kte jag pdigdu sa att du villed du gr--鋞 bakom d?-rren, ochjag l錱 under s鋘gen jag h鰎de d--ig"Eva jag be--h鰒er digmer 鋘 vad jag villha digoch jag vill ha dig f鰎 ga--mla tidersskull du bet-yder inteallt mendet bl錽te aldrigkalltdu var solsk--enetjag var e-en--sa--am(och du var alldeles r-unt h鰎net)i kvart-et)och du varalldeles runth鰎neti kvart-et)

艺人:H錵an Hellstrand

专辑:Tab by MeanMarty

作曲:Hellström

暂无评论

暂无评论, 快来抢沙发